مشارکت ۱۶ هزار دانش آموز کردستانی در اردو‌های مجازی راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اردو‌های راهیان نور در فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۵۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم اختتامیه راهیان نور دانش آموزان استان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برگزار شد.
اصغر عبدی فر رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: آشنا کردن دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس از جمله برنامه‌های تعریف شده برای آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی بوده و در این راستا هر سال اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی صورت نگرفت و در بستر فضای مجازی طرح راهیان نور مجازی اجرایی شد.

عبدی فر اعلام کرد: در مجموع ۱۶ هزار دانش آموز کردستانی در بستر شبکه شاد اقدام به ثبت نام در اردو‌های مجازی راهیان نور کردند و از خدمات در نظر گرفته شده بهره‌مند شدند.

حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: طرح راهیان نور مجازی از ۱۵ بهمن آغاز شد و امروز شاهد اختتامیه این اقدام فرهنگی و ارزشی هستیم.

وی افزود: در مجموع طی این مدت بیش از ۱۶ هزار دانش آموز در کانال ویژه‌ای که در بستر شبکه مجازی شاد در نظر گرفته شده بود ثبت نام کردند.

عسکری خاطرنشان کرد: دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند و چرخه‌های مدیریتی کشور در دستان آن‌ها خواهد بود و باید در آینده مسیر شهدا را ادامه دهند.

در ادامه این مراسم نیز به صورت نمادین تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر سنندجی با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت کردند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار