خبرهای داغ:
عبدالملک الحوثی:

برنامه آمریکا تسلط نظامی بر یمن بود

دبیرکل انصارالله یمن گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با نفوذ به یمن و استقرار پایگاه هایشان بر این کشور تسلط نظامی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۱۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالملک الحوثی دبیرکل انصارالله یمن اظهار داشت: دشمنان ملت تلاش کردند از درون و با اختلافات فرقه‌ای در میان مردم تفرقه ایجاد کنند تا اذهان را از آمریکا و اسرائیل به درون اسلام منحرف سازند. 
 
وی افزود: سازمان‌های القاعده و تروریست‌ها کشور‌های عربی را برای خدمت به دشمنان و اسرائیل نابود می‌کنند.

سید عبدالملک تاکید کرد: جنبش حزب الله لبنان نمونه خوبی از مقاومت مردمی موفق ارائه داد که پیروزی‌های زیادی در عقب راندن دشمنان داشته است. اما دشمنان تلاش کردند امت اسلامی را به نمونه دیگری یعنی تکفیری‌های فتنه جو ارتباط دهد.

تکفیری‌ها ابزار اجرای توطئه‌های آمریکا هستند

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن گفت: تکفیری‌ها در انواع مختلف شان ابزاری برای اجرای توطئه آمریکایی - غربی - اسرائیلی هستند. همانگونه که حوادث ۱۱ سپتامبر این کار را انجام داد.

تکفیری‌ها براساس خواست آمریکا فعالیت می‌کنند

دبیرکل انصارالله یمن گفت: تکفیری‌ها ساخته شده اند تا سلطه آمریکا را محقق کنند. آن‌ها براساس اهدافی که آمریکا تعیین می‌کند فعالیت می‌کنند.

سید عبدالملک بدرالدین گفت: فعالیت تکفیری‌ها در جهت امنیت بخشیدن به اسرائیل است. آن‌ها تلاش می‌کنند هدف مسلمانان را از فلسطین دور کنند و بجای مبارزه با اسرائیل آن‌ها را در داخل مشغول کنند.

وی گفت: «القاعده» جنایات زیادی در ایران، سوریه، عراق، لبنان، یمن، کشور‌های عرب خلیج فارس، مصر، مغرب عربی، آفریقا و اروپا انجام داد، اما هیچ فعالیتی ضد رژیم اسرائیل نداشته است.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: فعالیت تکفیری‌ها با اقدامات آمریکایی - غربی در یک خط قرار دارد و هدف آن فریب ملت‌ها با نام «مبارزه با تروریسم» است. دشمنان می‌خواهند کشور‌های اسلامی جولانگاه تکفیری‌ها باشند.

غربی‌ها همه امت اسلامی را هدف قرار داده اند

دبیرکل انصارالله یمن گفت: توطئه غربی‌ها همه کشور‌های اسلامی را هدف قرار داده است و هیچ استثنایی در این مورد وجود ندارد بلکه تفاوت در اولویت‌ها و شیوه هاست.

دبیرکل انصارالله یمن اذعان داشت: یمن از کشور‌هایی است که آمریکا هدف قرار دادن آن را در اولویت گذاشته است. این مسئله را می‌توان در سخنان مقامات آمریکایی مشاهده کرد. آن‌ها بعد از افغانستان و عراق، یمن را هدف گرفته اند. موقعیت راهبردی یمن و ملت و ثروت آن آمریکا را بر آن داشته است تا این کشور را در اولویت اهداف خود قرار دهد.

ملت‌های آزاده تسلیم نمی‌شوند

دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: اهداف آمریکا در یمن بسیار خطرناکند و اگر ملت از مقابله با آن شانه خالی کند چیزی جز تسلیم و خسران نصیبش نمی‌شود. تسلیم شدن را فطرت انسان نمی‌پذیرد و مورد قبول ملت‌های آزاده نیست حتی اگر مسلمان نباشند مانند ویتنام، کوبا، کره شمالی و ونزوئلا.

حاکمان برخی کشور‌ها تسلیم آمریکا هستند

دبیرکل انصارالله یمن افزود: آمریکا نیاز ندارد به برخی کشور‌ها حمله کند، زیرا حاکمانشان تحت سلطه اش قرار دارند. آمریکا در این کشور‌ها پایگاه نظامی تاسیس می‌کند همان گونه که در یمن انجام داد. آمریکا ابتدا تحت عنوان آموزش ارتش، نیرو‌های زیادی را وارد یمن کرد تا اینکه به تدریج پایگاه‌هایی را ایجاد کرد و حتی به صنعا رسیدند.

سید عبدالملک بدرالدین گفت: آمریکا تلاش کرد در یمن، عقیده مبارزاتی ارتش را براساس خواسته‌های خود تغییر دهد و آن را از هویت خود دور کند. آمریکا از ارتش یمن برای دور نگه داشتن نیرو‌های خود از خطر سوء استفاده می‌کرد. آمریکا حتی تعیین می‌کرد که چه چیز برای ارتش یمن مجاز است و چه چیز ممنوع.

دبیرکل انصارالله یمن خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها قدرت توان پدافند هوایی و نیروی دریایی یمن را از بین بردند تا یمن نتواند در برابر دشمن خارجی مقاومت کند. آن‌ها همچنین برنامه موشکی یمن از جمله موشک‌های دوربرد را نابود کردند تا یمن نتواند از خود دفاع کند.
وی گفت: برخی از مسئولان نظام سابق می‌گفتند یمن نیازی به قدرت برای مقابله با خطرات خارجی ندارد بلکه قدرت مقابله با خطرات داخلی کافی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها