خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین

اختصاص بودجه عمرانی ۱۸۰ میلیارد تومانی به شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان

فرخزاد گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان از بودجه استان برای توسعه مهرگان استفاده خواهد شد که از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ویژه مهرگان و ۸۰ میلیارد تومان ویژه محمدیه است.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۳۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست خبری با موضوع تشریح بودجه سال ۱۴۰۰ شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان و امضاء تفاهم نامه مابین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری محمدیه که با حضور مسوولان استانی و شهرستان البرز و شهر محمدیه در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد بیان کرد: پنجمین تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی استان با شهرداری محمدیه جهت توسعه ناحیه شهری مهرگان در حال برگزاری است لذا لازم است تا مردم مهرگان در جریان خدماتی که برای این ناحیه شهری در حال اجراست باشند.

وی گفت: این پنج تفاهم نامه حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پی داشته و این تفاهم نامه که وجهه ای فراتر از تفاهم نامه دارد از فردا قابل اجراست.

فرخزاد اظهار کرد: پیش بینی اسکان در ناحیه مهرگان ۱۲۰ هزار نفر بوده و در صورت تحقق برنامه های اجرایی، این ناحیه شهری در آینده نزدیک دومین شهر بزرگ استان بعد از قزوین خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: حدود ۵ هزار واحد مسکونی در قالب اقدام ملی برای شهر مهرگان پیش بینی شده و زمینی به وسعت ۲۵۰ هکتار جهت توسعه ناحیه منفصل مهرگان پیش بینی شده و عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز خواهد شد و مسیر دسترسی به داخل شهر قزوین نیز در بهترین شکل ممکن پیش بینی شده است.

وی افزود: کارهای بزرگی در حال انجام است و اعتبارات استانی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که ۱۸۰ میلیارد آن برای مهرگان استفاده خواهد شد و این گویای اهمیت طرح است که از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان ویژه مهرگان و ۸۰ میلیارد تومان ویژه محمدیه است.

فرخزاد گفت: امروز با توجه به همبستگی موجود در بین مسوولان استان، فارغ از جناح بندی و تفکرات سیاسی کار عمرانی انجام می دهیم و کمترین چالش ها در محمدیه و مهرگان بوده که قابل تقدیر از شهرداری و مجموعه شورای شهراست.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار