خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین

سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده است

آیت اله عابدینی گفت: سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هر گاه کشور با بحران مواجه شده، پای کار بوده و تلاش کرده تا حامی مردم در بحران‌ها و آسیب‌های بعد از آن باشد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۷۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با حضور در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) با سردار شاهرخی دیدار کرد و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار کرد: سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هر گاه کشور با بحران مواجه شده، پای کار بوده و تلاش کرده تا حامی مردم در بحران‌ها و آسیب‌های بعد از آن باشد.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خاطرنشان کرد: عزیزان پاسدار و بسیجی در دفاع مقدس با فداکاری و رشادت از خاک کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و با پیروی از آرمان‌های الهی و دینی، حامی مستضعفان و مظلومان منطقه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفان دغدغه جدی رهبر فرزانه انقلاب است، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب سپاه در ایامی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، حمایت از محرومان و مستضعفان است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خدای متعال فرموده کسانی که مال خود را انفاق می‌کنند بدانند که خداوند مالشان را تا 10 برابر افزایش می‌دهد و این لطف و رحمتی از سوی خدای متعال است.

همچنین سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) نیز در این دیدار با تشکر از آیت‌الله عابدینی، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و اظهار کرد: تشدید طرح بیماریابی کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی با تأمین نیرو توسط سپاه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفان تأکید رهبر معظم انقلاب به فرمانده سپاه کشور است، تصریح کرد: سپاه استان قزوین در ایام عید تلاش می‌کند تا با توزیع بسته‌های کمک معیشتی، محرومان و مستضعفان را حمایت کند و اجازه ندهد در شب عید سفره‌های این عزیزان خالی بماند.

در پایان این دیدار آیت الله عابدینی ضمن حضور در اتاق تعدادی از پاسداران، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را به ایشان تبریک گفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار