خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

همسران جانبازان خودشان را وقف خدمت کرده اند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بانوانی که با جانبازان زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده اند و بعنوان یک پرستار نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۹۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در منزل جانباز قطع نخاع گردن جوان ۲۰ ساله سید محمدموسوی با خانواده وی دیدار و پای صحبت ها و بیان مشکلات آن ها نشست و از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهی نیروی انتظامی استان و اداره کل راه و شهرسازی استان خواست در جهت رفع مشکلات این خانواده اقدام لازم را انجام دهند.
امام جمعه تبریز همچنین با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس محمدرضا بازگشاء دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار با تکریم و تقدیر از خدمات ایثارگرانه همسران جانبازان گفت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده اند و بعنوان یک پرستار نقش آفرینی میکنند.
دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس اصغر فرمندیان یکی دیگر از این دیدارها بود که حجت الاسلام و  آل هاشم با آرزوی صحت و عافیت به این خانواده، حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس را یکی از رسالت های مهم دانست و اهتمام جدی به آن خواستار شد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های متولی فرهنگ خصوصا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تلاش مجدانه در جمع آوری خاطرات یادگاران جنگ این آموزه ها را بین نسل جدید و جوان نشر دهد.
برادر شهید و رزمنده سالهای پر افتخار دفاع مقدس حاج حسن مشهدی عبادی هم امروز میزبان امام جمعه تبریز بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچین با حضور در بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز با جانبازان بستری در این بیمارستان هم به گفتگو نشست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار