سردارشاکرمی :

پیام شهدا ولایت مداری و توجه به ارزش‌های اسلامی است

سردار شاکرمی در سخنرانی پیش از خطبه های آخرین نماز جمعه مهران که در حسینیه حضرت عباس (ع) یادمان قلاویزان برگزارشد گفت : برای غلبه بر مشکلات امروز نیازمند تبیین سیره و ادامه راه شهیدان هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۹۸
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ،سردار شاکرمی در سخنرانی پیش از خطبه های آخرین نماز جمعه مهران که در حسینیه حضرت عباس (ع) یادمان قلاویزان برگزارشد گفت : ایران اسلامی با تکیه‌بر دلاورمردی های شهیدان  به اقتدار و بالندگی امروز نائل شده و پیام شهیدان ولایت مداری و توجه به ارزش‌های اسلامی است و باید در راستای آرمان‌های انقلاب، شهدا و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حرکت کنیم   .

وی، با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت خون شهدای عزیز و ایستادگی و مقاومت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار شهادت از مهم‌ترین سیاست‌های بسیج و سپاه برای نهادینه کردن این فرهنگ و عمق بخش در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان جامعه است.

سردار شاکرمی، با تأکید بر اینکه خنثي شدن توطئه‌ها و سربلندي نظام اسلامی به بركت خون شهيد و فرهنگ ايثار و شهادت است، افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی جاری است، هيچ آسيبي به مملکت اسلامی نمی‌رسد و سربلندي و اقتدار ايران اسلامي در جهان برگرفته از خون شهدا است.

امام جمعه محترم شهر مهران  با اشاره  به اهمیت احداث حسینیه حضرت عباس (ع) در یادمان قلاویزان  گفت:  این مکان با توجه به اینکه جایگاه عروج شهدا بوده کاری بسیارباعظمتی صورت گرفته است.

نقطه ایثار واقع در ارتفاعات قلاویزان یكی از آوردگاه های دوران دفاع مقدس است كه شاهد ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس بوده و در این منطقه هرگاه در متن ماندگار سرزمین سینه سرخان عاشق قرار بگیریم، وسعت روح و روان مان سرشار از عطر دل انگیز عشق ایثار می شود.

از نقطه ایثار كه در هشت كیلومتری شهر مهران واقع است می توان دشت های بزرگ مهران را دید كه روزگاری شاهد نبردهای مهم دفاع مقدس بودند و در بدو ورود به این قطعه از بهشت، عكس و نام عزیزانی گذاشته شده كه در این نقطه در نبردی نابرابر رخت شهادت پوشیدند.

 

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار