خبرهای داغ:

لزوم تعیین حد یقف ساخت و ساز در مناطق حاشیه‌ای اهواز

نماینده، ولی فقیه در خوزستان بر تعیین حد یقف و اجرای راهکار‌های مناسب برای رفع مشکلات ساکن در مناطق حاشیه‌ای اهواز تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۷۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

به گزارش بسیج از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به حضور در مناطق حاشیه ای از جمله کوی‌های گلدشت و گلبهار اهواز گفت: ایجاد شبکه فاضلاب و بستر مناسب جهت دفع پسماند شهری عمده مطالبات مردم این مناطق است.

او بر برگزاری نشست تخصصی با حضور مسئولان شهرداری، شرکت آبفا و جمعی از ریش سفیدان و بزرگان منطقه در دفتر امام جمعه اهواز تاکید کرد و افزود: معضل فاضلاب تنها برای ساکنان مناطق گلدشت و گلبهار نیست، بلکه بخش قابل توجهی از مناطق با چنین مشکلاتی مواجه هستند که باید در مدت زمان کوتاه راهکاری پیدا کرد تا مشکلات مردم برطرف و برای رفع اساسی آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درخصوص ساخت و ساز در مناطق حاشیه‌ای اهواز اظهار داشت: حد یقف ساخت و ساز در مناطق حاشیه این کلانشهر همچون گلدشت و گلبهار باید مشخص شود.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به بازدید از منطقه نورآباد زرگان و پیگیری دغدغه‌های مردم از مسئولان متولی بیان کرد: در برخی از معابر و منازل ساکنان این منطقه به صورت میدانی وضعیت آب شرب، فاضلاب و نحوه ارائه خدمت شهری مورد بررسی قرار گرفت و به مردم قول مساعد برای درخواست‌ها و مطالبات بحق آن‌ها داده شد.

او توجه به قشر آسیب‌پذیر و مناطق محروم را از مأموریت‌های نظام مقدس اسلامی برشمرد و بر ضرورت اهتمام نسبت به این مساله تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار