جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی:

آمادگی پلیس استان مرکزی برای اجرای ممنوعیت‌های تردد در روز طبیعت

سرهنگ سپهوند گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ممنوعیت دورهمی و تجمعات در بوستان‌ها، نیروی انتظامی از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۴۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: کارکنان انتظامی استان مرکزی در روز سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده باش کامل و صددرصدی در تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های در استان برای کنترل ترافیک و ترددهای حضور دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام ممنوعیت دوردهمی و تجمعات در بوستان‌ها، پلیس استان از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح‌های انتظامی و ترافیکی پلیس بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تهیه و به صورت مستمر اجرایی می‌شود و لازم است به منظور اثربخشی هر چه بهتر ممنوعیت‌های اعلام شده در پیشگیری از شیوع کرونا و با توجه به وضعیت رنگ بندی استان در این خصوص، کلیه شهروندان با پلیس و دیگر دستگاه‌های مسئول همکاری لازم را داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با افرادی که به تذکرات پلیس توجه لازم را نداشته باشند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار