مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین

برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان، در بستر مجازی

حجت الاسلام رمضانی گفت: امسال برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: امسال برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، مراسمات سخنرانی و قرائت ادعیه ماه رمضان و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد استان در ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: در این ایام نیز کانون ها با مشارکت خیران بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع خواهند کرد.

حجت الاسلام رمضانی گفت: کانونهای فرهنگی هنری از زمان شیوع بیماری کرونا بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی را در بین مردم و خانواده ها توزیع نمودند که این امر خداپسندانه نیز در ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به فرمایش امام علی(ع) در مورد این ماه مبارک که می فرمایند؛ در ماه رمضان زیاد استغفار و دعا کنید که بوسیله دعا بلا از شما دفع می گرددو به وسیله استغفار کردن گناهانتان محور می گردد، گفت: انشالله با بهره گیری از ایام پیش رو بتوانیم از رحمت خداوند متعال بهره مند شویم و همه مردم از این بیماری در امان قرار بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار