جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود

جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، طی روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۰۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسعود شاه بیک، جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سال جاری گفت: این آزمون که به دلیل مشکلات و فراهم نشدن زیرساخت فنی به تعویق افتاده بود، طی روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می شود

وی بیان کرد: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، از جمله اهدافی است که برای برگزاری این آزمون تعیین شده است.

جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: بر اساس اطلاعیه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور آشنایی با فرآیند برگزاری آزمون مذکور، آزمون آزمایشی در روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به سامانه ثبت نام آزمون به نشانی https://quranedu.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها