خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

ارتش برای خود حد و حدودی در خدمت قائل نیست

امیر جلالی گفت: برای خدمت در هر عرصه جنگ، زلزله، سیل و کرونا مرزی برای خدمت رسانی ارتش وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

امیر سرتیپ بابک جلالی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در حاشیه برگزاری مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش بیان کرد: خدا برای وجود فرمانده کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران شاکریم و ما ارتشیان از بدو تشکیل ارتش تا قیامت پیمان بسته ایم که جان و هر چه داریم در راه مردم و میهن فدا می کنیم.

وی گفت: جان برکفی ارتش مقتدر ایران اسلامی بر همگان ثابت شده و این افتخار بزرگی است که جانمان فدای ملت است و امروز خط قرمز ما امنیت کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دارای ارتشی مقتدر و محبوب و نجیب درکنار سایر نیروهای مسلح هستیم و وقتی ارادت و محبت مردم را مشاهده می کنیم اراده ما برای جان برکفی در راه این ملت بزرگ دوچندان می شود.

این مقام ارشد نظامی عنوان کرد: آمادگی نیروی‌های مسلح نه شعار است و نه ادعاست. بلکه تا کنون احدی این جرات را به خود نداده که بخواهد چشم بد به ناموس و خاک میهن داشته باشد و این امر به واسطه اقتدار نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار در تمامیت ارضی کشور است.

امیر جلالی در ادامه با اشاره به اینکه گرفتاری و مشکلات همیشه و در جای دنیا و همچنین کشور وجود دارد اضافه کرد: امروز ما در امنیت کامل هستیم. یعنی هیچ مشکلی نمی تواند بر امنیت کشور و وظیفه ذاتی ارتش و نیروهای مسلح در برقراری امنیت پایدار کشور تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ارتش در عرصه مقابله با کرونا افزود: ارتش برای خود حد و حدودی در خدمت قائل نیست و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند که ارتش پیش از مسوولان قبل از ارکان های مسوول درزلزله کرمانشاه حضور داشت، برای خدمت در هر عرصه جنگ، زلزله، سیل و کرونا مرزی برای خدمت رسانی ارتش وجود ندارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار