امداد رسانی به سیل زدگان گلبافت به همت گروه‌ جهادی انصارالرسول

مسئول گروه جهادی انصارالرسول بخش گلباف عنوان کرد: از زمان وقوع سیل در این منطقه تاکنون گروه‌های جهادی و بسیجیان از هیچ تلاشی برای امداد رسانی به سیل زدگان دریغ نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۵۰۰۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، طاهره نقیبی مسئول گروه جهادی انصارالرسول بخش گلباف در گفتگویی اظهار کرد: در پی آمدن سیل در روستای پشوئیه از توابع بخش شهداد تیم عمرانی گروه جهادی انصار الرسول بایک گروه ۲۵ نفره جهادگر  جهت کمک رسانی به مردم سیل زده به این منطقه اعزام شدند

وی با اشاره به اینکه در این شرایط گروه جهادی تا آخرین لحظه کنار مردم خواهد ماند، عنوان کرد: از زمان وقوع سیل در این منطقه تاکنون گروه‌های جهادی و بسیجیان از هیچ تلاشی برای امداد رسانی به سیل زدگان دریغ نکرده‌اند.

نقیبی با اشاره به حضور یک گروه ۲۵نفره در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: گروه جهادی انصار الرسول کار ساخت منازل تخریب شده و زیرساخت‌های آسیب دیده  و گل برداری و لایه روبی قسمتی از جوی آب این روستا خبر داد.

مسئول گروه جهادی انصارالرسول به کمک رسانی این گروه جهادی اشاره کرد و توضیح داد: تخلیه آب‌ها، کمک به دامداران برای خروج دام‌ها از مناطق خطرناک، کمک به شهروندان گرفتار در سیلاب، تأمین آب شرب، غذا و اقلام مورد نیاز مردم به عنوان برخی از اقدامت در منطقه سیل زده توسط گروه انصارالرسول بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار