آغاز گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کووید ۱۹ در ایلام/پیک چهارم کرونا با گفتار درمانی کنترل نمی‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه پیک چهارم کرونا با گفتار درمانی کنترل نمی‌شود، گفت: گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کووید ۱۹ با هدف قطع زنجیره و کنترل ویروس در استان ایلام آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۲۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه قرارگاه مشترک جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه طرح تکمیلی محله محور مبارزه با ویروس کرونا  با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضا در سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

سردار جمال شاکرمی گفت: پیک چهارم کرونا با گفتار درمانی کنترل نمی‌شود.

وی افزود: گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کووید ۱۹ با هدف قطع زنجیره و کنترل ویروس در استان ایلام آغاز شده است؛ رهگیری حداکثری، واکسیناسیون عمومی و آموزش از جمله اهداف مهم در گام پنجم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: اتحاد ملی و مشارکت اجتماعی دو موضوع اساسی در کاهش و کنترل بیماری کرونا است.

وی گفت: پیک چهارم کرونا با گفتار درمانی کنترل نمی‌شود، در گام پنجم باید رویه را عوض کرد و نواقص و ضعف‌ها برطرف و باید قوانین سخت و جدی در قبال نقض کنندگان قرنطینه اعمال شود.

به کارگیری تمام توان برای مقابله با کویید-۱۹

بسطامی رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان در این جلسه گفت: همه باید تمام توان خود را برای گام پنجم بسیج ملی مبارزه با کووید ۱۹ و طرح شهید سلیمانی به کار گیرند.

وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزشمند همه عوامل و دست اندرکاران این طرح گفت: استان ایلام جزو استان‌های موفق در طرح شهید سلیمانی است و امید است در گام پنجم با اجرای این طرح شاهد کاهش مبتلایان باشیم.

ارسال نظرات