فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان خبر داد:

توزیع بیش از یک میلیارد ریال کمک مومنانه در منطقه عشایری میهه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از یک میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب بسته های عیدانه و معیشتی و پوشاک در منطقه عشایری میهه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۳۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسج عشایری استان، فرماندار کوهرنگ و جمعی از مسئولان محلی و خیرین بیش از یک میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب بسته های عیدانه و معیشتی و پوشاک در منطقه عشایری میهه توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی در این خصوص گفت: با عنایت سردار فرماندهی محترم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان و همکاری و مساعدت گروه جهادی شهید خدایار خدادادی رزمایش کمک مومنانه در منطقه عشایری میهه برگزار شد.

ایزدی افزود: در این رزمایش 80 بسته معیشتی، 70بسته لباس وکفش، به همراه 40 بسته عیدانه و اسباب بازی بین خانواده های معسر و ایتام که قبلا توسط حوزه مقاومت بسیج عشایری میهه شناسایی شده بودند توزیع شد.

وی تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، عدس، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، بود، که در راستای خدمت رسانی و کمک به آسیب دیدگان کرونا و سرکشی از خانواده های معسر و ایتام همزمان با ایام مبارک ماه ضیافت الهی ماه رمضان در روستاهای عشایری منطقه میهه توزیع می گردد.

ایزدی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه با همکاری حوزه های مقاومت ناحیه عشایری و خیرین و گروههای جهادی تا پایان ماه مبارک رمضان در کلیه مناطق عشایری استان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار