مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

سپاه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد

سرهنگ کریمی گفت: کارنامه سپاه پاسداران در طول ۴۲ سال گذشته نمایشگاهی از حماسه آفرینی ها است و سپاه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۷۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، ظهر امروز (پنج شنبه)به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای تاسیس خود دلباخته و شیفته ولایت، انقلاب و ملت بوده و در طول این سال ها علیرغم وجود همه سختی ها و دشواری ها سپاه یک کارنامه موفق و عملکرد درخشان دارد.

کریمی گفت: در طول ۴۲ سال گذشته سپاه پاسداران برای دفاع همه جانبه از انقلاب، پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان سپاه تمام قد در میدان بوده و به معنای واقعی کلمه پاسدار انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: سپاه در تمام این سال ها عملی ثابت کرده نه تنها برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند بلکه در حوادث مختلف همچون سیل، زلزله، بیماری کرونا و محرومیت زدایی با پیشگامی خود توانسته بخشی از کارکردهای خود را به نمایش بگذارد.

کریمی گفت: کارنامه سپاه پاسداران در طول ۴۲ سال گذشته نمایشگاهی از حماسه آفرینی ها است و سپاه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود:امروز جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران و مجاهدت های این نهاد ولایی، انقلابی و مردمی بر کسی پوشیده نیست چراکه سپاه علاوه بر انجام رسالت ها و ماموریت های خود در عرصه های مختلف، توانسته در عرصه های خدمت رسانی با قدرت حرکت کند.

وی ادامه داد: امروز سپاه به عنوان پناهگاه امن ملت ایران و ملت های مسلمان به نماد مقاومت، ایستادگی و شجاعت تبدیل شده و در خط مقدم خدمت رسانی به ملت قرار دارد.

کریمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته با روحیه ایثار، جهادی و مردمی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و امروز سپاه با تکیه بر هدایت های فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) همچون گذشته در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی با حرکتی شتابنده پیش خواهد رفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به "تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها" نامگذاری شده و همچنین شعار سال دفاع مقدس که ما "مقتدریم" است پاسداران عزیز در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر در راستای تحقق شعارها حرکت خواهند کرد و همچنین در برابر حفظ استقلال همه جانبه، توانمندسازی درونی، عزت و سربلندی همراه و همیار ملت ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار