فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:

حمایت بسیج سازندگی ازصنایع تولیدی /مسئولان مانع رکود اقتصادی شوند

ساری-فرمانده سپاه قائم شهر تاکید کرد: مسئولین باید از رکود اقتصادی صنایع تولیدی که در شرایط بد اقتصادی پابرجا مانده اند، جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۷۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر،  علی خادم درحاشیه  بازدید از مرکز تولیدی و صنایع بسته بندی محصولات پاک خزر در روستای ریکنده این شهرستان  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی همه مسئولین و دست اندرکاران و مدیران شهرستانی باید با هم افزایی، همکاری و همفکری یکدیگر به مدد و یاری مراکز تولیدی اشتغال زا بشتابند.
 
فرمانده سپاه قائم شهر تاکید کرد: مسئولین باید مانع از رکود اقتصادی این مراکز و ورشکستگی صنایع تولیدی که در شرایط بد اقتصادی پابرجا مانده اند شوند.
 
سرهنگ خادم در پایان خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی و سپاه تمام توان خود را در حمایت از این صنایع تولیدی مستقل از تمامی جوانب بکار می گیرد.
 
به گزارش بسیج،یوسفی کارافرین برتر شهرستان به صورت مستقیم ۱۵۰ نفر را مشغول به کار کرده که عمده این افراد از اقشار آسیب پذیر تحت پوشش کمیته امداد بوده و با هدف پشتیبانی و حمایت از خانواده‌های نیازمند و ایجاد شغل برای آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها