خبرهای داغ:
جمعه های جهادی:

جهاد با شعار محرومیت زدایی، تعطیلی ندارد

گروه جهادی شهید علی مهدی، با حضور ۷ جهادگر بسیجی با شعار «می سازیم تا ساخته شویم» و «منتظران، جمعه ها تمرین جهاد می کنند»، جهت بازسازی و مرمت بافت های فرسوده در مناطق محروم و کمک به محرومین تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۹۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، گروه جهادی شهید علی مهدی حوزه مقاومت بسیج خوزنین سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا به همت جوانان بسیجی و انقلابی، جمعه های جهادی؛ منتظران جمعه ها تمرین جهاد می کنند، فعالیت جهادی خود را در مناطق محروم آغاز کردند.

محمدعلی وثوق احمدی، مسئول گروه جهادی شهید علی مهدی، در خصوص فعالیت این گروه جهادی گفت: این گروه جهادی با حضور ۷ جهادگر بسیجی با شعار «می سازیم تا ساخته شویم» و «منتظران، جمعه ها تمرین جهاد می کنند»، جهت بازسازی و مرمت بافت های فرسوده در مناطق محروم و خانواده های نیازمند تشکیل شده است.

وثوق احمدی با مردم و کنار مردم بودن را اولویت گروه جهادی دانست و اظهار داشت: فعالیت گروه های جهادی در حوزه های عمران و زیرساخت، اشتغال و توانمندسازی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، بهداشت و روان با اردوهای جهادی را در طول سال انجام می گیرد و با مردم و کنار مردم بودن اولویت این گروه جهادی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار