خبرهای داغ:
بیانیه بسیج عشایری به مناسبت روز قدس؛

ملت فلسطین پیروز نهایی مبارزه با صهیونیسم است

ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس، برهمراهی با ملت مظلوم فلسطین تا پیروزی تإکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه ناحیه مقاومت بسیج  عشایری استان چهارمحال وبختیاری به شرح ذیل منتشر شد.

امام خامنه ای ( مدظله العالی) می فرمایند: امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.

سلام برقدس ؛سلام برشاخه های زیتون، سلام برمسجد الاقصی و سلامْ هی حتی مطلع الفجر.

قدس قبله اول مسلمانان جهان، کانون اتحاد و توحیدپرستان و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد استکبار ستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی برای نجات مذهب، ملیت و گرایشهای سیاسی است که در آن با مشتهای گره خورده و صفهای به هم فشرده از توحش و نسل کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می کنند.

این روز یادگار پیرفرزانه انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی (ره) است و ایران اسلامی براساس راهبرد همیشگی اش بر حمایت از مظلومان جهان به ویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته و براساس فرمایش مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) اشغال سرزمین اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی جسارت بزرگی را برجهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی برپیکر مسلمانان وارد آورده است و ما برای درمان آن تلاش می کنیم.

صهیونیست غاصب و هم پیمانانش باید بدانند ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.

امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا و  محدودیتهای ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری در برخی نقاط وجود ندارد؛ اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد. و در این روز شاهد فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با امت جهان به صورت زنده خواهیم بود.

عشایر استان چهارمحال وبختیاری بار دیگر حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین، آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت در روز قدس امسال گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) می سپاریم و تاکید می کنیم که با وحدت جهان اسلام وگسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد وبه صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

از خدای متعال پیروزی عاجل مردم مکظلوم فلسطین را تقاضا می کنیم وبران باور هستیم که به طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله ملت شریف و بلند قامت فلسطین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار