خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین؛

روز قدس روز وحدت همه ابناء آزادی خواه بشر در حمایت از فلسطین است

سرهنگ اصل بیگی گفت: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و همه ابناء آزادی خواه بشر در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف است.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۶۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

سرهنگ زین العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به اهمیت روز قدس بیان کرد:
روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و نماد قرار گرفتن جبهه حق در مقابل باطل و مظهر حمایت تمامی آزادی خواهان جهان از فلسطین عزیز و آرمان آزادی قدس شریف است.

وی گفت: روز قدس روز وحدت جهان اسلام و همه ابناء آزادی خواه بشر در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف است که نویدبخش به ثمر نشستن خون سید الشهدا مقاومت و انتقام خون این فرمانده عزیز، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی است.

سرهنگ اصل بیگی عنوان کرد: همچنین تقویت کننده بسترهای استقرار حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارضای مقدس فلسطین اشغالی با حذف رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار است.

وی افزود: آرمان آزادی قدس و حق بازگشت مردم فلسطین به سرزمین های اشغال شده، نه تنها فراموش نشده است، بلکه با قدرت و به رسایی در همه دنیا فریاد زده می شود تا خواب راحت را از چشم صهیونیسم جهانی بگیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: بی‌شک پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

سرهنگ اصل بیگی گفت: لذا با توجه تشدید همه گیری ویروس کرونا تعطیلی اجتماعات به دلیل جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در باز نشر شعار های آرمان فلسطین و بیانات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی که در این روز به صورت زنده با ملت شریف ایران سخن خواهند گفت بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار