بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان به مناسبت روز قدس؛

جبهه جدید مقاومت بارقه‌های امید را در دیده فلسطینیان مقاوم روشن ساخت

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله بزرگ روز قدس، ضمن ابراز حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین، اعمال جنایتکارانه صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۹۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله بزرگ روز قدس، ضمن ابراز حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین، اعمال جنایتکارانه صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

 مسئله فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است.مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۱۳۹۳/۰۶/۱۶

روز قدس یادآور ابتکار عمل هوشمندانه امام راحل در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز اسلام و پیامبر اعظم(ص) و صف آرایی آزادگان و ستم کشیدگان در مقابل ددمنشیهای دولت جعلی اسراییل و پشتیبانان آن در جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.پیروزی انقلاب اسلامی و گشوده شدن جبهه جدید مقاومت امت اسلامی در برابر رژیم تا بن دندان مسلح اسراییل در سال ۱۳۵۷، بارقه‌های امید را در دیده مظلومان جهان و بویژه فلسطینیان مقاوم روشن نمود.

اکنون بعد از حدود ۷۰ سال از ددمنشی‌های این رژیم غاصب که روزی شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد، موازنه و معادله قدرت به گونه‌ای رقم خورده که به تعبیر مقام معظم رهبری اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

ماه رمضان امسال دومین سال پیاپی است که خشم مقدس و انقلابی امت اسلام بدلیل شرایط بیماری کرونا در قالب راهپیمایی تجلی پیدا نکرده است، اما این امر مانع از ابراز انزجار از جنایات صهیونیستها و اربابان و حامیان ستمگر آنها نیست.

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان ضمن ابراز حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین، اعمال جنایتکارانه صهیونیستها را در غصب، تخریب و به شهادت رساندن و آواره ساختن مردم فلسطین محکوم می‌نماید و امیدوار است که بزودی با شکست جبهه استکبار شاهد اقامه نماز در قدس شریف به امامت منجی عالم بشریت ارواحنافداه باشیم. ان شاءالله

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

ارسال نظرات
آخرین اخبار