سازمان بسیج اساتید استان سمنان به مناسبت روز قدس تاکید کرد؛

تنها راه نجات فلسطین تاسی بر فرهنگ ایثار، شهادت ، اتحاد و رهنمودهای حکیم فرزانه انقلاب اسلامی است

نشانه‌های تضعیف اسرائیل غاصب به خوبی نمایان است، و بزودی شاهد رهایی ملت مظلوم فلسطین و یمن و عراق و افغانستان و سوریه و ... از چنگال ظالمان و اشقیای زمان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۲۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نهضت استادی بسیج استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

«امروز مسئله‌ی فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.» (رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی)

روز جهانی قدس،  لیلةالقدر تاریخ اسلام، ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

«آزادی قدس شریف» و «رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین» از سلطه اشغالگران صهیونیست و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را، آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

«گفتمان مقاومت» و «حمایت فلسطین محور» عمق راهبردی آن امروز جهانی شده است.

ما استادان  دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان،  فلسطین را «رمز وحدت، یکپارچگی و اتحاد امت اسلامی» برابر توطئه‌های نظام سلطه و استکبار در حفظ رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی و ایجاد چتر امنیتی برای اشغالگران پلید دانسته،  و تلاش سران مرتجع برخی کشورهای اسلامی و عربی برای سازش و عادی سازی روابط با اشغالگران قدس شریف را محکوم می نماییم. ما همچنان «آمریکا» را «طاغوت اعظم»، «شیطان بزرگ» و «دشمن شماره یک خود» دانسته، و تنها راه نجات فلسطین را با تاسی بر فرهنگ ایثار و شهادت ذیل رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با اتحاد و انسجام عملی علیه آمریکای ددمنش و خونخوار، زمینه آزادی ملت های مظلوم و ستمدیده جهان از سلطه غده سرطانی بشریت و غاصب صهیونیستی می دانیم.

زیرا نسل تربیت شده مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه هنوز در این مسیر فعال هستند و در جهت این خط مقدس حرکت می کنند که با این روند همان طور که نشانه های اضمحلال در آمریکا مشاهده می شود نشانه های تضعیف اسرائیل غاصب هم به خوبی نمایان است،  و بزودی شاهد رهایی  ملت مظلوم فلسطین و یمن و عراق و افغانستان و سوریه و ...  از چنگال ظالمان و اشقیای زمان خواهیم بود. ان شاالله!

واحد بررسی و تحلیل

مرکز بسیج استادان  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار