به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه عشایری

تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در راستای خدمت به جامعه عشایری کشور امضا شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته هلال احمر و یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان با حضور در دفتر جمعیت هلال احمر چهارمحال وبختیاری با اهدای گل و لوح سپاس به مدیرعامل این سازمان و تقدیر از کارکنان خدوم و ایثارگر هلال احمر، این روز را گرامی داشتند.

در این نشست فرمانده سپاه ناحیه عشایری ضمن تبریک این روز، یکی از وجوه تمایز جمعیت هلال احمر نظام مقدس جمهوری اسلامی را با سایر جمعیت ها در کشورهای دیگر را بُعد الهی، دینی و معنوی این جمعیت دانست و با اشاره به آیه ای از کلام الله مجید که نجات جان یک نفر نجات بشریت است، از خدمات ارزنده کارکنان این جمعیت در حوادث، بحران ها و بلایای طبیعی تشکر و تقدیر کرد.

سرهنگ ایزدی افزود: به درستی عزیزان هلال احمر در حوادث و بلایا همیشه فرشته نجات هستند و نقش هلال احمر در نجات جان انسانها و یاری و حمایت مردم در سختی ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

ایزدی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر و سازمان بسیج به خوبی به همه نشان دادند که در هر زمانی که پا به عرصه خدمت رسانی بگذارند با تمام توان خود برای آن تلاش می کنند .

در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه عشایری در راستای خدمت به جامعه عشایری استان امضا شد.

گفتنی است؛ مشارکت در ارتقای تاب آوری و آمادگی جامعه، نشست های هم اندیشی، افزایش توان پاسخگویی موثر و سریع در برابر حوادث و سوانح، توانمند سازی تیم های جهادی به منظور استفاده در عملیاتهای امداد و نجات، استفاده از ظرفیتهای مشترک هردو نهاد در راستای انجام تکالیف قانونی، تشکیل کارگروه های مشترک استانی و شهرستانی، انجام پروژه های بشر دوستانه، آموزشی و امدادی به اعضا و عشایر غیور از اهداف اصلی همکاری مشترک بین سپاه و هلال احمر می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار