فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است

چابهار-سرهنگ پوراحمدیان گفت: اگر افرادی نارضایتی از بعضی عملکرد‌ها دارند باید با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران اصلح این مشکلات و نارسایی را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۸۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
سرهنگ پاسدار محمد علی پوراحمدیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار گفت: صهیونیست به دلیل نژادپرستی همه چیز را برای خود می‌خواهد، یهودیان افراطی و صهیونیست‌ها گاهی با ادعا‌های غلط بهشت را تنها برای خود می‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست صهیونیست افراطی را از ادعای گرفتن نیل تا فرات به عقب برگرداند، افزود: اما امروزه انقلاب اسلامی و جریان قدرتمند مقاومت این موضوع را بر عکس کرده و رژیم صهیونیستی امروز در محاصره نیرو‌های مقاومت است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اما در همین ۲۵ سال نیز صهیونیست‌ها روی آرامش را نخواهند دید.

سرهنگ پوراحمدیان در خصوص انتخابات پیش رو افزود: وظیفه همگان حضور در صحنه انتخابات به نحو احسن است و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم این فرصت تبدیل به یک تهدید و به نفع دشمن خواهد بود.

این مسئول تأکید کرد: در آستانه انتخابات هر گونه دو قطبی سازی نظیر دو قطبی دیپلماسی - میدان به نفع دشمن و به ضرر کشور است میدان و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و پشتوانه دیپلماسی قوی حضور فعال در میدان است چرا که در مقابل دشمن جسور نمی‌توان تنها به دیپلماسی اکتفاء کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است، افزود: اگر افرادی نارضایتی از بعضی عملکرد‌ها دارند باید با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران اصلح این مشکلات و نارسایی را برطرف کنند.
ارسال نظرات