خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه ام ابیها روستای سروشبادران؛

جمع آوری زکات فطریه روستای سروشبادران

کمک به محرومین و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های نیکوی مؤمنان است و سبب صعود انسان به مقامات معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی در گفتگوی خبری با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام از جمع‌آوری زکات فطریه مردم این روستا در روز عید سعید فطر خبر داد.

خواهرحاج میرزایی گفت: کمک به محرومین و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های نیکوی مؤمنان است و سبب صعود انسان به مقامات معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.

وی به اجرای طرح پویش همدلی اشاره کرد و افزود: پایگاه ام ابیها باهمکاری و همراهی مردم شریف و ولایت مدار وبسیجی این روستا، خیرین عزیز، مبلغ ۲ میلیون تومان فطریه جمع آوری و به افراد نیازمند این روستا اهداء شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها ادامه داد: امیدواریم این کمک ها بتواند گوشه ای از نیازهای مردم نیازمند را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده زکات فطریه و نذورات در کوتاه ترین زمان ممکن در بین نیازمندان واقعی توزیع می شود ، افزود : با توجه به بحران همه گیری کرونا جذب زکات فطره برخی به صورت الکترونیکی بود و تدابیری اندیشیده شده تا امکان دریافت زکات فطریه از طریق شماره حساب واریز گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها