خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسين (ع) استان همدان:

یکی از جلوه‌های نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی حضور در انتخابات است

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسين (ع) استان همدان گفت: با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدری تبدیل شده و یکی از جلوه‌های نمایش این عظمت و اقتدار همین حضور در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۹۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

یکی از جلوه‌های نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی حضور در انتخابات استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی رستمی در همايش بصيرتی و روشنگری که با حضور فرماندهان پايگاه مقاومت سپاه قهاوند برگزار شد، ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات،  معيارها و شاخص‌های کانديدای اصلح را بيان کرد.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی و روشنگری توسط فرماندهان بسیج در سطح جامعه افزود: وظیفه ما در این موقعیت حساس حفاظت و حراست از انقلاب و سپردن این انقلاب به اهل آن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسين (ع) استان همدان تصریح کرد: حضور همه مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از واجباتی است که باید انجام دهیم.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات در درجه اول و انتخاب اصلح در درجه دوم باید دغدغه هر ایرانی باشد.

رستمی بیان کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدری تبدیل شده و یکی از جلوه‌های نمایش این عظمت و اقتدار همین حضور در انتخابات است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سرسخت‌ترین دشمن اسلام، رژیم صهیونیستی است، گفت: در گذشته مردم فلسطین با پرتاب سنگ از موجودیت خود در برابر این رژیم سفاک دفاع می‌کردند اما در عصر حاضر با نصرت‌های الهی، دست‌های آنان روی ماشه صدها موشک است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار