همزمان با ایام ایثار و مقاومت؛

تجلیل از خانواده معظم شهید "حیدرعلی قائدامینی"

جمعی از فرماندهان، مسئولین و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان از خانواده معظم شهدای شهر هارونی سرکشی و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان گفت:  جمعی از فرماندهان، مسئولین و بسیجیان این حوزه با حضور در منزل خانواده معظم شهدای بخش لاران از مقام شامخ شهید"حیدرعلی قائدامینی" تجلیل کردند.

در این دیدار، فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان افزود: ارج نهادن به خانواده شهدا باید سرلوحه کار تمام مسئولان و مردم قرار بگیرد.

وی، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان در دفاع از میهن، یار و مددکار خانواده آنان باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان ، گفت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.

گفتنی است؛ شهید " حیدرعلی قائدامینی" متولد سال 1347 در شهر هارونی از توابع بخش لاران می باشد، پس از رشادت آفرینی در دوران 8 سال دفاع مقدس در مردادماه 1365 به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار