سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد:

کاهش روند ابتلا به کرونا در استان یزد/ کانون جدیدی از کرونای هندی در استان شناسایی نشده است

سلمانی گفت: خوشبختانه در خصوص بیماری کرونا روند کاهشی را در استان یزد شاهد هستیم و هم موارد ابتلا و هم در موارد بستری ناشی از این بیماری روبه کاهش است.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، ابراهیم سلمانی، در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان یزد گفت: خوشبختانه در حال حاضر در خصوص بیماری کرونا روند کاهشی را در استان شاهد هستیم و هم موارد ابتلا و هم موارد بستری ناشی از این بیماری روبه کاهش است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: با وجود روند کاهشی بیماری کرونا در استان، اما این وضعیت شکننده است و همچنان شهروندان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند و از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در خصوص وضعیت کارگران مبتلا به کرونای هندی که در یک مجموعه صنعتی استان یزد مشغول به کار بوده‌اند، گفت: خوشبختانه تنها یکی از این کارگران به دلیل ابتلا به این بیماری بستری شد و برای بقیه موارد اقدامات حفاطتی و قرنطینه‌ای انجام گرفت.

سلمانی با بیان اینکه کانون جدیدی از کرونای نوع هندی در استان شناسایی نشده است، افزود: خوشبختانه این کارگران هندی هم اکنون بهبود یافته‌اند و برای چند ایرانی نیز که در همان مجموعه صنعتی مشغول به کار بودند و مشکوک به ابتلا به کرونای هندی بودند اقدامات حفاظتی و قرنطینه‌ای برای آن‌ها و خانواده‌هایشان انجام گرفت.

وی گفت: در حال حاضر، ۳۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار