تعامل و هم افزایی بین سپاه و نیروی انتظامی باعث موفقیت و پیشرفت درحوزه‌های ماموریتی است

صالحی گفت:با تعامل و همکاری نیروی انتظامی و بسیج انشا الله انتخاباتی بدون مشکل را خواهیم داشت که با حضور حداکثری مردم انتخابات آگاهانه برای نطام جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک با فرمانده  انتظامی استان و شهرستان پیرامون وضعیت شهرستان و برنامه‌های پیش رو، تامین امنیت انتخابات و همکاری در دیگرماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان و تعامل هرچه بیشتر بین نیرو‌های مسلح وبخصوص سپاه ونیروی انتظامی گفتگو کردند.

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به سردار فرمانده انتظامی استان گفت: مشارکت، تعامل و وحدت، همکاری و هم افزایی دو مجموعه‌ی سپاه و انتظامی و با حضورحداکثری کارکنان در برنامه‌های امنیتی و فرهنگی و مباحث مختلفی که وجود دارد باعث موفقیت و پیشرفت درحوزه‌های ماموریتی بین نیرو‌های انتظامی وسپاه در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک افزود: همانگونه که تا کنون در تمامی برنامه‌ها همکاری‌های خوبی داشته ایم در برنامه آینده نیز که تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم با تعامل و همکاری نیروی انتظامی و بسیج انشاءالله انتخاباتی بدون هیچگونه مشکل امنیتی را پیش ببریم و شاهد یک انتخابات پرشور و حضورحداکثری مردم را همراه با انتخاب آگاهانه در این شهرستان و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهدباشیم.
 
 درپایان این دیدار با تشکراز سردار فرمانده انتظامی استان لوح یاد بودی به پاس قدر دانی از زحمات چندساله سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم فرمانده انتظامی چابهاراهدا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار