مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

سوم خرداد ماه تجلی اراده ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، سوم خرداد ماه را ستاره درخشان دوران دفاع مقدس و تجلی اراده و استقامت ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزاد سازی فتح خرمشهر مراسم  گرامیداشتی در حسینیه الزهرا سپاه فارسان برگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فارسان در این مراسم،  سوم خرداد ماه را ستاره درخشانی در دوران دفاع مقدس و تجلی اراده و استقامت ملت ایران دانست و گفت: دشمنان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی این امر را فهمیده اند که ملت ایران زیر بار هیچ حرف زوری نمی روند و با استبداد  هیچگاه نمی توان آنها را از حق خودشان محروم کرد.

حجت الاسلام رضایی افزود: چیزی که آن روزها به خوبی در بین مردم و به خصوص رزمندگان خود را نشان می داد روحیه حق طلبی و جهادی مردم و رزمندگان و مهمتر ولایت پذیری ایشان بود و همین روحیه امروز می تواند در حل مشکلات کارگشا و گره گشا باشد. اگر مردم این روحیه جهادی را در همه عرصه ها چه اقتصادی چه فرهنگی و چه در مبارزه با مواردی مانند کرونا داشته باشند مطمعنا بار سنگین مشکلات به راحتی روی دوش ها برداشته خواهد شد.

وی در پایان گفت: در خرداد ماه ما یک حادثه عظیم پیش روی خود داریم و آن انتخابات است که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک نعمت برای این نظام  و انقلاب است و چیزی که ما باید به آن توجه داشته باشیم تلاش برای مشارک حداکثری مردم و سپس یک انتخاب اصلح و درست است. مردم ما باید به این امر توجه داشته باشند و این موضوع را درک کنند که رای آنها و مشارکت بالا در انتخابات در واقع امنیت را برای آنها به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار