خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت:

با مشارکت حداکثری در انتخابات فردی اصلح برای اداره مملکت انتخاب کنیم

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در آیین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات فردی اصلح برای اداره مملکت انتخاب کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سجاد راحت طلب در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده های شهدای این عملیات در زرین دشت گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و گواه این ادعا اسارت ۱۹ ماهه خرمشهر به دست دشمنان بعصی بود.

وی با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار داشت: صدام بعثی خرمشهر را به مثابه موازنه ای برای قدرت نمایی و مبادله و رونمایی آن برای دیگر کشورهای نامسلمان تدارک دیده بود تا در زمان مذاکرات نگیین خود از آن رونمایی کند.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت بیان کرد: فتح بزرگ خرمشهر که به تعبیر امام راحل خدا آن را آزاد کرد ، تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد و با هدایت دست برتر در روز سوم خرداد از سوی شورای انقلاب فرهنگی این روز به نام روز مقاومت ، ایثار و پیروزی در تقویم کشورمان ثبت گردید.

 راحت طلب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سوم خرداد و سالروز تاریخی فتح خرمشهر عنوان کرد: خرمشهر ها در پیش است، خرمشهرهایی که خرابی و ویرانی جنگ را ندارد اما دستاوردهای بسیار مهمی برای ما دارد .

وی ادامه داد: اگر بتوانیم فرامین و رهنمودهای ولایت فقیه را به درستی در زندگی و جامعه جاری و ساری کنیم و با تبیین منطق قرآنی اسلامی در کوران حوادث و مشکلات کشور ایستادگی کنیم با سربلندی از جبهه استکبار عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرین دشت یادآور شد: به برکت خون پاک شهدا و وحدت و همدلی مردم و مسئولان با عزت و اقتدار ایستاده ایم و فرصت را به هیچ متکبری نخواهیم داد تا در برابر نظام اسلامی قد علم کند.

سرهنگ راحت طلب همچنین به دستاوردهای عملیات های مختلف در جنگ نابرابر دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: نقش الهی و معنوی ولایت فقیه در خلق حماسه ها و پیروزیها در نظام اسلامی کاملا ملموس و غرور آفرین است.

وی اضافه کرد: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه با سخنرانی پانزده دقیقه ای رهبر معظم انقلاب در روز قدس و خروش جوانان فلسطینی و خلق پیروزی جوانان حزب الله بیانگر تبعیت محض از ولایت فقیه بود، ولایتی که متعلق به همه مسلمان جهان است و بدون شک قرار گیری در این مسیر منتج به پیروزی و فتح خواهد گردید.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت قدرت و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی را عامل اصلی بازدارندگی در مقابل تهدیدات و هجمه های دشمنان دانست و ابراز کرد: هر جا که سوای از سلایق مختلف وحدت را سرلوحه امور قرار دادیم، دشمن بدون وقفه اقدام به عقب نشینی کرد هم اکنون نیز می طلبد که با همتی جانانه و با وحدت و همدلی با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کنیم.

این مسئول سپاهی زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات معیشتی مردم در دو ساله اخیر نیز گریزی زد و گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ اقتصادی سعی در دلسردی مردم به نظام دارند و عده ای منافق داخلی نیز در این بلبشوی اقتصادی بر طبل دشمن می کوبند و عده ای نیز با نا آگاهی این قضیه را دنبال می کنند.

راحت طلب بیان داشت: وظیفه همه ما بعنوان سربازان ولایت در بحبوبه کنونی انتخابات بصیرت افزایی و روشنگری برای مشارکت حداکثری و انتخاب جوان اصلح انقلابی برای سامان بخشی امورات بر زمین مانده کشور است.

وی در انتها خاطرنشان ساخت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای ملاک اصلی اصلی است و پس از آن انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری است تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.
به گزارش بسیج،  در این آیین از تنی چند از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده های شهدای این عملیات تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار