مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

باید با حضور پرشور در انتخابات، دشمن را ناامید کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: هدف دشمنان دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات است اما ما باید با حضور پرشور، آن ها را ناامید کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۲۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست سیاسی بصیرتی که به همت حوزه 417 کمالشهر در مسجد موسی بن جعفر برگزار شد، گفت: هدف دشمنان دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات است اما ما باید با بصیرت و آگاهی و حضور پرشور در انتخابات، آن ها را ناامید کنیم.

باید با حضور پرشور در انتخابات، دشمن را ناامید کنیم

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ایران در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، امکانات و تجهیزات خاصی در اختیار نداشت اما اکنون صنایع پهپادی و موشکی کشور از جمله بهترین صنایع دنیا محسوب می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت و شاخصه های انتخاب فرد اصلح مطرح کرد: تا زمانی که افراد در خط نظام و انقلاب حرکت کنند از آن ها پشتیبانی می کنیم اما در صورت انحراف از این خط، مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی با اشاره به ادعای فرمانروایی و حکمرانی وسیع اسرائیل عنوان کرد: مشاهده کردید که با پرتاپ چند راکت حکمرانی خود را فراموش و اعلام آتش بس کردند؛ این روز را همیشه در ذهن نگه خواهید داشت. این ها همان هایی هستند که نمی خواهند دستاوردهای ملت ایران را نشان دهند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار