یادگار هشت سال دفاع مقدس :

بعضی سیاسیون برای جلب چند رأی حرف دشمن را تکرار می‌کنند

ساری-سردار علیزاده قدرت جمهوری اسلامی ایران را  قدرت ثمره خون هزاران شهید دانست و گفت: بعضی سیاسیون برای جلب چند رأی حرف دشمن را تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۱۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار وپیروزی با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی وگردان‌های بیت المقدس و کوثر در سپاه تنکابن برگزار شد.

سردار علیزاده از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در این مراسم گفت:  از فتح عظیم سوم خرداد فتوحات بزرگی نصیب انقلاب اسلامی شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به مؤلفه‌های قدرت ایران قبل انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: موقعیت ژئوپولیتیکی و جغرافیایی کشور ارتش که ژاندارم منطقه بود و  همپیمانی با ناتو بود لذا بعد از  دو  مولفه   ارتش که ژاندارم منطقه بود و همپیمانی با ناتو از بین رفت فقط یک مؤلفه قدرت موقعیت ژئوپولیتیکی که ذاتی بوده باقی ماند.

سردار علیزاده ادامه داد: اتفاقی که در جمهوری اسلامی افتاد مؤلفه‌های قدرت جدیدی را بر سه محور  مکتب اسلام، رهبری امام و حضور مردم در صحنه تولید کرد و آن هم برمبنای انسجام ملّی شکل گرفت 

او با بیان اینکه ایران اسلامی یک قدرت جدیدی را تولید کرد، افزود: وحدت وانسجام با پیروزی انقلاب و جنگ رقم خورد و مبنایی برای قدرت‌های بعدی، شد.

سردار علیزاده به تشریح جنگ ایران و عراق پرداخت و گفت:بنی صدر رئیس جمهور وقت اجازه حضور مردم به جبهه‌های نبرد را نمی‌داد. بنی صدر بااین تفکر ۴ عملیات را طراحی وانجام دادو نتیجه جزشکست چیزی نبود یکی از آن‌ها هویزه بود
که با نیروی کمی در برابر دشمن شکست خورد بنی صدر به تهران برگشت و پیشنهاد مذاکره با صدام داد، اما امام نپذیرفت.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد:با حذف بنی صدر و  با استقراردولت شهید رجایی جنگ چریکی نا منظم جان گرفت. بازسازی ارتش، تجهیز سپاه با امکانات غنیمتی و روحیه وایثار بالای بسیجیان از مهر ۶۱ با شکست حصرآبادان و پیروزی در عملیات‌های بیت المقدس و فتح المبین وآزادی خرمشهر ... فتح خرمشهر عظمت برای کشور بوجود آورد.

سردار علیزاده در بخش‌های دیگر سخنان خود تصریح کرد: تولید قدرت جدید، قدرت نظامی مردمی بومی با روحیه عاشورایی ۸ سال مدیریت جنگ و عرصه‌های دیگر تبدیل به قدرت بلامنازعه کرد.

او تاکید کرد: علت اینکه تجهیزات آمریکایی‌ها اطراف کشور مستقر جرات حمله به ایران ندارند به دلیل   شاخصه‌های قدرت جمهوری اسلامی است لذا جمهوری اسلامی امروز تبدیل به قدرت بلامنازعه در منطقه شد، اما برخی از وادادگان سیاسی حرف‌هایی میزنند که رنج آور است.
 

سردار علیزاده قدرت جمهوری اسلامی ایران را  قدرت ثمره خون هزاران شهید دانست و گفت: بعضی سیاسیون برای جلب چند رأی حرف دشمن را تکرار می‌کنند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از خرمشهر‌ها حضور در انتخابات است لذا دشمن در تلاش است تا حضور د. رانتخابات را کمرنگ جلوه دهد.

سردار علیزاده با بیان اینکه باید در برابر افرادی که آیه یأس می‌خوانند ایستاد، گفت:لازمه ایستادگی بصیرت است لذا با حضور در انتخابات، بصیرت خود را به جهان نشان دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار