خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

اقتدار و استقلال ایران مدیون شهداست

تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر گفت: اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون شهدا و جوانان غیور فداکاری است که تمام هستی خودرا فدای دین و میهن کرده؛و با اراده قوی و ایمانی محکم در برابر دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۱۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی در نسشت روشنگری بسیجیان اظهارداشت: رزمندگان با عشق به وطن و ولایت شجاعانه در عملیات غرور آفرین بیت المقدس جنگیده و با خون خود خرمشهر را آزاد کرده و سرنوشتی تازه بر ایران اسلامی رقم زدند.

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر توسط سربازان گوش به فرمان ولایت به دنیا فهماند که ایران قدرت برتر منطقه بوده و در برابر استکبار جهانی با صلابت و استوار مفاومت کرده و از استقلال، ارزش های انقلاب و خون شهدا تحت هیچ عنوان نخواهد گذشت.

حجت الاسلام نجفی در مقایسه دوران انقلاب با وضعیت امروز بیان داشت: برای حفظ همه ارزش های دینی و قرآنی باید آن گونه که مجاهدان زمان انقلاب عمل می کردند وارد میدان شده و بی وقفه در راه پیشرفت نظام مقتدر اسلامی تلاش کرده و مدیران با کفایت، متقی، ولایت مدار،و فداکار را بر سر کار آورد.

وی افزود: امروز انتخابات خیلی سرنوشت ساز بوده و تغییر و اصلاح مدیریت در کشور با دست مردم فهیم، بصیر و آگاه یک نعمت الهی است و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح بر راس قوه مجریه عالیترین سرنوشت را بر کشورمان رقم زنیم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار