پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در زنجان آغاز شد

زنجان -به همت بسیج اساتید کشور،پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۳۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مسئول برگزاری پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید استان با همکاری خبرگزاری فارس، از پویش ملیّ نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در زنجان رونمایی کرد.
 
پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در زنجان آغاز شد

وهب جعفریان با بیان اینکه محور‌های این پویش ارتقای وضعیت معیشت عمومی، اقتصاد مقاومتی، افزایش ارزش پول ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش رو است، افزود: عدالت گستری، قانون گرایی، فساد ستیزی، مبارزه با ویژه خواری، رانت، نفوذ و ... از دیگر محور‌های این پویش است.

وی اضافه کرد: تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی برای مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور از دیگر محور‌های پیشنهادی این پویش است.

وی خاطر نشان کرد: تحول و تعالی فرهنگی، دینداری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایران و تاکید بر کرامت انسانی، آزادی، اقتدار علمی و استقلال ملی و توسعه روابط خارجی دیگر محور‌های این پویش است.

جعفریان با بیان اینکه به ۱۴۰۰ نامه از نامه‌های برگزیده به رئیس جمهور منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، بیان کرد: همه اقشار مردمی، دانشگاهیان، نخبگان و رأی اولی‌ها می‌تواند در این پویش مشارکت کنند.

مسئول برگزاری پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم با اشاره به اینکه نامه‌های برتر تا روز انتخابات به صورت متناوب در رسانه‌های ارتباط جمعی منتشر خواهد شد، بیان کرد: مجموعه این نامه‌ها همزمان با آیین سوگند رئیس جمهور منتخب تدوین و به وی تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه پایان خرداد‌ماه مهلت ارسال نامه‌ها است، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند از طرقق آادرس https://basijasatid.ir/node/۶۵۹۰۴ آثار خود را به این پویش ارسال کنند.

جعفریان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند نامه خود را به صورت مکتوب، ویس، فیلم یا تصویر تهیه کنند، تاکید کرد: همه اقشار جامعه در این طرح دیده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این نامه می‌توانند برش استانی داشته باشد و با محوریت طرح مشکلات یا ارائه راهکار به استانداران بعدی نیز باشد، گفت: به بهترین پیشنهادات و راهکار‌ها جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

گفتنی است سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری خبرگزاری فارس، از پویش ملیّ نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم رونمایی کرد و بستری را فراهم آورده است که هر ایرانی با هر سلیقه و گرایشی از هر جنس و صنفی و طبقه‌ای بتواند با نگارش نامه‌ای در گسترش عدالت، تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملیّ، ارتقاء وضعیت معیشت عمومی کشور، تحول و تعالی فرهنگی و معنویت و دینداری، اخلاق و سبک زندگی اسلامی و ... مشارکت داشته باشد.
ارسال نظرات