همزمان با سوم خرداد در شهرستان زرند

فراخوان دسته های رزمی گردانهای امام علی (علیه السلام ) وکوثر زرند برگزار شد

همزمان با سالروز آزادی سازی خرمشهر روز مقاومت،ایثار وپیروزی ،فراخونی دسته های رزمی گردان های امام علی (علیه السلام ) وکوثر رده های بسیج زرند برگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۴۵۳۲۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: سرهنگ اثنی عشری مسئول برگزاری این رزمایش گفت::پیام این رزمایش برای دوستان ما این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها و آرمان‌های آن است و در مقابل پیامی هم برای دشمنان دارد که چنانچه به فکر انجام اشتباهی بر علیه نظام اسلامی بیفتند بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی افزود:نشست بصیرتی، گشت‌های رضویون بسیج برنامه دیگری بود که توسط بسیجیان حاضر در این فراخوان و رزمایش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی انجام شد و گوشه‌ای از اقتدار ارتش ده‌ها میلیونی را به نمایش گذاشت.
سرهنگ اثنی عشری در پایان هدف از انجام سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس به صورت هر ساله در سطح بسیج در سراسر کشور تقویت توان سخت، نیمه سخت و نرم بسیجیان است، افزود: با این اقدامات گردان‌های واکنش سریع بسیج با نام بیت‌المقدس و کوثر برای مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم آماده شده و همین امر موجب امیدواری دوستان انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.
لازم به ذکر است رزمایش گردان های امام علی علیه السلام وکوثر رده های بسیح این ناحیه برگزار گردید
ارسال نظرات
آخرین اخبار