در جمع بسیجیان عشایری عنوان شد:

انتخابات حداکثری عاملِ حفظ عزت ملی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری،حضور حداکثری در انتخابات را عامل حفظ عزت ملی، سربلندی و عظمت ملت در مقابل استکبار دانست.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۲۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در جمع بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه عشایری مشایخ و چغاخور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم راه علاج مشکلات پیچیده کشور است.

بیژنی با اشاره به مهمترین ویژگی های نامزد اصلح از منظر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: با کفایت و با ایمان بودن، عدالت خواهی و ضد فساد بودن، دارای عملکرد انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی های داخلی و معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده بودن  از جمله این ویژگی هاست.

وی حضور حداکثری در انتخابات را عامل حفظ عزت ملی، سربلندی و عظمت ملت در مقابل استکبار دانست و تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند و برنامه مدون و خاصی برای حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان و توجه به تولید ملی داشته باشند.

بیژنی گفت: از منظر آیات و روایات و گفتمان حضرت  امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، انسان موجودی است که سرنوشت فردی و اجتماعی خود را رقم می زند و انتخابات یعنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه و شرکت در انتخابات حقی است که خداوند به ما عطا کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار