خبرهای داغ:

راه عبور کشور از مشکلات، شعبه‌های اخذ رأی است

کارشناس مسائل اجتماعی در نشست روشنگری مردم شهر نقنه، گفت: راه عبور کشور از مشکلات، شعبه‌های اخذ رأی است.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۷۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست روشنگری حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر علیه السلام شهر نقنه با حضور اقشار مختلف مردم در جوار قبور مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام آقایی به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر دارای درس‌ها و تجربیاتی ارزشمند برای همه زمان‌ها و همه صحنه‌های رویارویی با جبهه دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی در ادامه فتح خرمشهر را نتیجه گفتمان مقاومت دانست و گفت: انتخابات پیش رو یک رویداد مهم سیاسی در کشور است که با حضور حداکثری مردم موجب اقتدار کشور خواهد شد.

کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: اولویت همه مسؤلین نظام باید تلاش برای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد.

وی در پایان افزود: راه عبور کشور از مشکلات، شعبه‌های اخذ رأی است و حضور مردم هر چه پرشورتر باشد و با انتخاب اصلح همراه باشد منفعتش به خود مردم باز می‌گردد.

در ادامه این برنامه یکی از یادگاران دفاع مقدس به تشریح عملیات بیت المقدس پرداخت و خاطراتی را از مجاهدت و رشادت های رزمندگان اسلام بیام کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار