خبرهای داغ:
استاندار قزوین

۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان ساخته می شود

جمالی پور گفت:در استان قزوین، بر اساس تفاهم نامه ای که بین استانداری، سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور و بنیاد مسکن کشور منعقد شده، مقرر شد ۲ هزار واحد مسکن محرومین ساخته شود که اقدامات اولیه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۹۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

هدایت اله جمالی پور در حاشیه افتتاح مسکن محرومین که با حضور حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر اقبالیه برگزار شد ضمن قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در سال های اخیر اقدامات ارزشمندی را در جهت احیای روستاها و کمک به مستضعفین انجام می دهد بیان کرد: با همکاری بسیار خوبی که در سطح مسوولان استانی و بنیاد مسکن وجود دارد، هم در جهت بهسازی و عمران روستایی قدم های مثبتی برداشته شده و هم در جهت مسکن محرومین و شهرهای زیر پنجاه هزار نفر آق آنان خوبی را شاهد هستیم.

وی گفت: در استان قزوین بر اساس تفاهم نامه ای که بین استانداری، سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور و بنیاد مسکن کشور منعقد شده، مقرر شد ۲ هزار واحد مسکن محرومین ساخته شود که اقدامات اولیه آغاز شده و امیدواریم تا پایان دولت بخشی از این تعداد به بهره برداری برسد.

جمالی پور اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح نمادین ۲۴ واحد از این پروژه هستیم که ۱۲۵ واحد نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم به زودی این واحدها نیز تکمیل و تحویل صاحبان آن شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: ۴۰۰ واحد مسکن محرومین تا امروز تکمیل و تحویل جامعه هدف شده و این نشان از همت مسوولان بنیاد و استان در جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی است که نشان از تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری است که تهیه مسکن محرومین را در اولویت امور قرار داده اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها