امام جمعه هشترود:

مردم بار دیگر در 28 خرداد حماسه می آفرینند

تبریز- امام جمعه هشترود با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس نقشه راه همگان است، گفت: مردم ایران ۲۸ خرداد امسال یک بار دیگر در میدان حاضر شده و با تفکر انقلابی یک حماسه دیگر می سازند.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۵۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن جعفریان در خطبه های نمازجمعه این هفته هشترود که در مسجد جامع این شهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: در مملکتی که صدها هزار شهید و جانباز تقدیم انظام و انقلاب کرده است نباید خطا و خطاکار وجود نداشته باشد.
وی اظهار کرد: دشمن در پی ضربه زدن به ایران و ایرانی است و مسئولان نباید فریب بخورند و به جای لغو تمامی تحریم ها، قرارداد تعلیق را امضا کنند.
حجت الاسلام جعفریان ادامه داد: متاسفانه برخی چون به مسئولیت رسیدند بیت المال را به مال البیت سوق می دهند و برای رسیدن به مقام هر حرفی می زنند و خطوط اصلی نظام را هدف قرار می دهند و باعث شادی دشمنان می شوند.
وی با بیان اینکه ما در مقابل استکبار ایستاده ایم و تا آخر هم خواهیم ایستاد، افزود: دشمنان از اول انقلاب تا حالا برای ما دشمن بوده و هستند.
حجت الاسلام جعفریان بیان کرد: مردم به لطف الهی و با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای یکبار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان خواهند داد و سیلی محکمی به تفاله ها و نخاله های آمریکایی و اسرائیلی خواهند زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار