کارشناس مسایل فرهنگی:

انتخابات پرشور کشور را مقابل توطئه های دشمنان مصون می کند

حجت الاسلام اوستاد، مشارکت عمومی در انتخابات را نشان دهنده ی همبستگی ملی دانست که موجب مصونیت کشور مقابل توطئه های دشمنان می شود.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۹۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها میهه با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری  در این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات به تبیین دیدگاه مقام معظم رهبری در این زمینه پرداخت.

حجت الاسلام اوستاد، گفت: اصل حضور مردم در صحنه ی انتخابات مهم است؛ زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده ی همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

وی افزود: دشمن از اختلافات سود می برد و از تشتت آراء مردم سوء استفاده می کند. دشمن از دودستگی ها و فتنه گری ها و جنگ افروزی های داخل کشور استفاده می کند.

اوستاد تاکید کرد: وقتی یک ملت یکپارچه و یکدست باشد و مسؤولان کشور همه با یکدیگر همدل و همراه باشند، شمشیر دشمن کُند می شود و جرأت نمی کند به چنین کشور و ملتی نظر بد بیندازد و به او با چشم توطئه نگاه کند.

وی گفت: مشارکت مردم در امر انتخابات می تواند این همبستگی ملی را در مقابل چشمان دشمن عنود و حیله گر به نمایش بگذارد و به ملت و کشور ما مصونیت ببخشد.

وی با اشاره به ایام  سوم خرداد و هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در خرمشهر با راهبری امام‌مان و با ایستادگی و ایثار پیروز شدیم، امروز هم با راهبری رهبر فرهیخته و معظم انقلاب اسلامی و با وحدت، اتحاد و همدلی در اهداف ملی‌مان پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار