خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام:

وظیفه همه ما تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات است

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان شهرستان بن، گفت: وظیفه همه ما تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، سردار علی محمد اکبری در جمع گروهی از رزمندگان شهرستان بن، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همه وجودش را وقف انقلاب اسلامی کرده بود و در طول عمرش تلاش کرد تا بتواند انقلاب اسلامی را در جهان سرافراز کند و در راه اعتلای انقلاب اسلامی به دست شقی ترین افراد روی زمین به آرزوی دیرنه اش رسید و به دیدار معبودش شتافت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو وظیفه اولیه ما تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات است؛ زیرا تمام دشمنان اسلام به دنبال این هستند که مردم را از نظام اسلامی ناامید کنند در حالی که اگر به ظرفیت های داخلی تکیه کنیم و افراد متعهد و دلسوز و انقلابی را انتخاب نماییم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد:  شاخصه های رئیس جمهور  اصلح  در نظر حاج قاسم سلیمانی عبارتند از : 1- اعتقاد به ولایت فقیه 2- اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی و آنچه مبنای آن بوده است  3- به کار گیری افراد پاکدست   4- مقابله با فساد و دوری از فساد  5- توجه به تربیت جامعه   6- عبادت دانستن خدمت به مردم در دوره حاکمیت خود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم بگوییم چون اصلح را در انتخابات پیدا نکردیم پس در انتخابات شرکت نمی کنیم، بلکه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم اصلح را پیدا کنیم؛ زیرا هرگونه سستی در این کار که موجب عدم شرکت در انتخابات شود قطعا در روز قیامت مورد سوال و بازخواست قرار خواهد گرفت.

سردار اکبری افزود: دشمنان در طول این چهل و چند سال گذشته همواره به دنبال ضربه زدن به ما بوده اند و از هیچ کوششی اعم از جنگ نظامی و اقتصادی و فرهنگی دست بردار نبوده اند، فلذا لازم است تا با ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات همچون عرصه های نظامی دشمن را در عرصه سیاسی و اقتصادی نیز شکست دهیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان شهرستان بن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل رحمه الله علیه و شهدا علی الخصوص شهید سلیمانی بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار