خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

وظیفه ما تبیین اندیشه و افکار امامین انقلاب درباره انتخابات است

کبودراهنگ-هادی سیاسی گفت: ما وظیفه داریم اندیشه و افکار امامین انقلاب را درباره انتخابات و انتخاب اصلح برای مردم تبیین کنیم و مردم را برای حضور در انتخابات و پای صندوق‌های راًی تشویق و ترغیب کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۷۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

وظیفه ما تبیین اندیشه و افکار امامین انقلاب درباره انتخابات استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمود قاسمی در جمع بسیجیان شهر شیرین‌سو اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که مردم خودشان ورود پیدا می کنند و مستقیماً سرنوشت خود را رقم می‌زنند انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: انتخابات حاضر از دو حیث دارای اهمیت است؛ زاویه اول حضور حداکثری است که وقتی اکثریت یک ملتی در چنین آزمونی ورود پیدا می‌کنند و پای صندوق رای می‌آیند و در آن سیستم و فرآیندی که نظام تعریف کرده است قرار می‌گیرند و انتخاب انجام می‌دهند، این نشانه تایید آن سیستم و نظام است.

این هادی سیاسی ادامه داد: زاویه دوم که برای ما مهم است انتخاب اصلح است، انتخاب فردی که بتواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که به زاویه اول نیز حضور حداکثری کمک کند و اگر فردی روی کار بیاید که معتقدتر باشد، روحیه جهادی، روحیه استکبارستیزی داشته باشد و به فکر مردم و مستضعفین باشد.

وی افزود: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است، مسلم است که از همه مردم در قشرهای مختلف نمی‌توان انتظار افکار یکسان را داشت و افرادی با شناخت کافی رأی می‌دهند، افرادی که شناخت ندارند باید نسبت به افرادی که نامزد را همراهی و کمک می‌کنند، تفکر کنند تا فرد شایسته را به خدمت برگزیند.

قاسمی با بیان اینکه انتخاب اصلح یک تکلیف الهی است، افزود: تنها راه مقابله با جنگ شناختی، روشنگری و بصیرت‌افزایی است .

وی ابراز داشت: ما وظیفه داریم اندیشه و افکار امامین انقلاب را درباره انتخابات و انتخاب اصلح برای مردم تبیین کنیم و مردم را برای حضور در انتخابات و پای صندوق‌های راًی تشویق و ترغیب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار