اعلام برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه آفتاب

هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست، این برنامه‌ها طبق جدول زمان بندی بر اساس قرعه کشی انجام شده اس.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۱۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با توجه به شیوع کرونا و و لزوم خودداری از برگزاری تجمعات انسانی و بر اساس برنامه‌های اعلام شده ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از ۱۷ تا ۲۳ خرداد هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از صدا و سیمای استان مرکزی (شبکه آفتاب) پخش خواهد شد.

بر این اساس برنامه‌های تبلیغاتی ۷ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۷ خرداد ماه از صدا و سیمای مراکز استان‌ها پخش خواهد شد.

ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی داوطلبان از ۱۷ تا ۲۳ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ هر روز در صدا و سیمای همه مراکز و با محوریت گفتگو با هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری روی آنتن می‌رود.

در جدول برنامه‌هایی که از سوی معاونت امور استان‌ها اعلام شده است صدا و سیمای مراکز استان‌ها به ۷ گروه تقسیم شدند و هر کدام از ۷ داوطلب ریاست جمهوری ساعت ۱۶:۳۰ با مردم استان‌های گفتگو و برنامه‌های خود را ارئه خواهند کرد.

در صدا و سیمای استان مرکزی (شبکه آفتاب) هم این برنامه‌ها از ۱۷ تا ۲۳ خرداد هر روز ساعت ۱۶:۳۰ پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار