خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

دعوت به انتخابات از سوی خواص یک وظیفه شرعی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان دعوت به انتخابات از سوی خواص را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی یک بحث حیاتی برای اسلام و مسلمین و مربوط به همه مسلمانان است.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۲۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

دعوت به انتخابات از سوی خواص یک وظیفه شرعی استحجت‌الاسلام علی حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اگر به تاریخ به ویژه تاریخ شیعه مراجعه کنیم، می‌بینیم که به ائمه معصومین(ع) و رهبران دینی بسیار ظلم شده است.

وی افزود: ما پاسداران و بسیجیان، به عنوان سربازان اسلام برای دفاع از حریم ولایت باید ابتدا منشأ و سرچشمه ظلم‌ها را بیابیم، تا بتوانیم از تکرار آنها در زمان کنونی جلوگیری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان مهمترین علل ظلم به ائمه را نفوذ کلمه منافقین در افکار عمومی و بی‌بصیرتی مردم جامعه دانست و گفت: افراد عالم و دانشمندانی که ظاهرشان با باطنشان فرق دارد و تنها به زبان، طرفدار حق هستند، اینها کسانی بوده‌اند که در طول تاریخ به ابن ملجم‌ها میدان داده‌اند، تا جنایت کنند.

وی افزد: افراد زیادی بودند که در رکاب امام شمشیر زده و جانباز شده بودند اما در نهایت به دلیل مطامع دنیوی به دام شیطان افتادند و عاقبت بخیر نشدند؛ در زمان کنونی ما نیز از این قبیل افراد بسیار است، بنابراین ملاک حال فعلی افراد است، اینکه در گذشته چه بوده و چه کارهایی انجام داده مهم نیست، مهم این است که الان آیا در زمین خودی است و یا در زمین دشمن به سر می‌برد.

حسنی با اشاره با انتخابات پیش رو، دعوت به انتخابات از سوی خواص را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی یک بحث حیاتی برای اسلام و مسلمین و مربوط به همه مسلمانان است و کسی نمی‌تواند بگوید به من ارتباطی ندارد.

وی افزود: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی که تنها نظام شیعی در جهان است، خون‌های زیادی ریخته شده، بنابراین تک تک افراد جامعه وظیفه شرعی دارند برای حفظ آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار