با همت حوزه بسیج اصناف سراوان:

بر اساس شناخت از عملکرد کاندیداها فرد اصلح را که توان مدیریتی بالا دارد را انتخاب کنیم

سراوان- برگزاری انتخابات پرنشاط و پر شور موجب قوی‌تر کردن ارکان نظام و نشان دهنده حمایت مردم از نظام و کشور است.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۴۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، نشست روشنگری و گفتمان سازی در بحث انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با همت حوزه مقاومت بسیج شهید عراقی اصناف سپاه شهرستان سراوان در محل اتاق اصناف شهرستان با حضور جمعی از بسیجیان حوزه و رئسای اتحادیه‌ها برگزار شد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عراقی اصناف ضمن عرض خوش آمد گویی به کلیه بسیجیان  و سخنران جلسه گفت: همه بسیجیان باید با هوشیاری، آگاهی، بیداری و بصیرت در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت داشته باشند.
 
 فاروق رئیسی با اشاره به این مطلب که که افرادی  با شعارهای تبلیغاتی دروغین بر روی کار آمدند و کشور را دچار تنش هایی کرده است امروز بد عهدی این افراد را نباید به پای نظام بگذاریم بلکه باید پرشورتر و آگاهانه تر نسبت به سالهای قبل در این انتخابات شرکت کنیم.
 
این مسئول با اشاره به این مطلب که  بسیجیان باید مردم را نسبت به حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری آگاه کنند تا فرد اصلح انتخاب شود ادامه داد: با توجه به این که کمتر از ۲۰ روز به انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری باقی مانده است هیچ یک از بسیجیان حق تبلیغات به نفع یا بر علیه هیچ یک از کاندیدا ها را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادجو نیز در این جلسه گفت: امروز رسالت بسیجیان  نسبت به هر زمان و شرایط دیگری سخت تر و حساس تر است پرا که این قشر از جامعه با بصیرت و آگاهی باید مردم را نسبت به حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رای فرا خوانند.

وی با اشاره به این مطلب که رای هریک از افراد جامعه در ساختن آینده ای روشن و روبه رشد تاثیر گذار است افزود: امروز تمام سعی و تلاش دشمن این است که مردم را علیه نظام و رهبری تحریک کنند و خواسته آنها عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است لذا مردم باید آگاه باشند و فریب دشمنان نظام را نخورند و با هوشیاری و بصیرت خود در انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری حضوری پر شور و مشارکتی بالا داشته باشند.
 
حجت الاسلام دادجو بیان کرد:باید ما با دقت کامل  و بر اساس شناخت و آشنایی عملکرد کاندیداها سنجیده شده فرد اصلح را که توان مدیریتی بالا دارد و می تواند گره مشکلات جامعه امروز را باز کند به دور از شعارهای انتخاباتی دروغین انتخاب کنیم.

وی در پایان گفت: برگزاری انتخابات پرنشاط و پر شور موجب قوی‌تر کردن ارکان نظام و نشان دهنده حمایت مردم از نظام و کشور است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار