خبرهای داغ:
مطاع
حوزه ١۶ خواهران حضرت زهرا مرضیه(علیها السلام)

جلسه روشنگری با موضوع انتخابات

به همت بسیجیان پایگاه ١۵ خرداد حوزه ١۶ خواهران حضرت زهرا مرضیه (سلام الله علیها)، جلسه روشنگری با موضوع انتخابات، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵

به گزارش از خبرگزاری بسیج ناحیه امام صادق (علیه السلام) ، جلسه روشنگری با موضوع انتخابات، به همت بسیجیان پایگاه ١۵ خرداد حوزه ١۶ خواهران حضرت زهرا مرضیه (سلام الله علیها )، با سخنرانی هادی سیاسی، آقای رفعتی و حضور جمعی از بسیجیان آن پایگاه، در پارک میخک خیابان اشراق برگزار شد. 

در این جلسه، آقای رفعتی بابیان یک تقاضای خیلی حساس و مهم افزودند، از امروز تا روز انتخابات هریک از شما حتما در گروه هایی که عضو هستید یا با تشکیل گروه، در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، اقدام به نشر محتواهای انقلابی امید آفرین و... نمایید.

وی در ادامه گفت :باید بکوشیم مشارکت در انتخابات را بالا ببریم و آنان که، از رأی دادن سرخورده گشته اند را به پای صندوق ها بکشانیم، دشمنان را مأیوس تر از گذشته نماییم و نفوذی ها و منافقین را از مصادره انقلاب دور نماییم. 

سپس افزودند: خواهرم و برادرم، کوتاهی ما جایگاهی ندارد، اگر کاهلی کنیم، جبرانش بسیار سنگین است. بکوشیم دل نائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را شاد کنیم. به امید پیروزی در 28 خرداد با دولتی مؤمن انقلابی در صحنه خواهیم ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار