خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

بسیج، با تفکر انقلابی و تبعیت از اندیشه امام، برای اعتلای انقلاب، گام برداشته است

سرهنگ حیدری گفت: بسیج با تفکر انقلابی و تبعیت از اندیشه امام راحل، در راستای اهداف انقلاب گام برداشته و همواره در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به بروز افکار و اندیشه امام خمینی(ره) در منطقه بیان کرد: انقلاب امام منحصر و محدود به ایران نیست بلکه بسیار فراتر از اینهاست و امروز شاهد هستیم که این انقلاب، به تمام جهان صادر شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به سایر کشورها صادر شد، از کشورهای عربی گرفته تا دیگر کشورهای جهان که در این انقلاب ها از تئوری ها و اندیشه های وی استفاده شده و همچنان ادامه دارد چرا که اعتقادات ایشان بر آمده از قرآن و با شیوه امام علی(ع) و اولیا و صلحا شکل گرفته است.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: با استفاده از رهنمودهای امام راحل که برگرفته از ارزشهای انسانی والایی است، افقی جدید در مقابل چشم جهانیان گشوده شد و از این طریق افکار امام به روشنی برای جهانیان تبیین شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به پیروی بسیج از اندیشه و راه امام خمینی(ره) عنوان کرد: بسیج با تفکر انقلابی و تبعیت از اندیشه امام راحل، در راستای اهداف انقلاب گام برداشته و همواره در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی موفق بوده که این موفقیت برگرفته از اندیشه های والای پیر جماران بوده که پس از سال ها، امروز با استعانت از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بستر و کارمايه اصلي بسيج، انديشه و تفکر و فرهنگ بسيجي است که این تفکر، همان چیزی است که امام راحل آن را مبنای تشکیل بسیج قرار داد و این انديشه و تفکر بسيجي، عامل شکوفايي آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار