به همت حوزه مقاومت بسیج ۹ دی سراب میمه انجام گرفت؛

برگزاری نشست روشنگری انتخابات در بخش سراب میمه دهلران

به گزارش خبرگزاری بسیج،در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشست سیاسی نهضت روشنگری طرح لبیک انتخابات در بخش سراب میمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۰۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشست سیاسی نهضت روشنگری  انتخابات در بخش سراب میمه برگزار شد.

این نشست باحضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران، سرهنگ مرغزاری جانشین سپاه ناحیه دهلران و جمعی از مسئولان و مردم بخش ولایتمدار سراب میمه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران ، بر ضرورت حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: بهترین معیار برای انتخاب فرد اصلح، معیارهایی است که مقام معظم رهبری بر آنها تاکید کرده است.

وی تاکید کرد: مردم باید از گزینه‌های داوطلب و توانمند استفاده و فرد مناسب را انتخاب کنند و با حضور خود پای صندوق های رای اجازه تحقق به اهداف دشمنان ندهند.

وی اضافه کرد: همه ما به خصوص احزاب، بزرگان ایلات، طوایف و خواص جامعه طوری تبلیغ کنند که مردم پای صندوق رای بیایند چرا که دشمن می‌خواهد شور انتخابات در مردم کاهش یابد و پای صندوق های رای حاضر نشوند.

امام جمعه دهلران به در پیش بودن سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: همه مسلمانان دنیا مدیون ایشان هستند و باید مراسمی متناسب با منزلت و شان امام راحل و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار