مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

با مدیریت انقلابی و فعال بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود

زنجان -همایش مداحان و شعرای اهل بیت با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعی از مداحان استان زنجان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۶۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همایش مداحان و شعرای اهل بیت با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعی از مداحان استان زنجان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسن بیگدلی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تسلیت فرارسیدن رحلت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق (ع) با بیان اینکه مسئله مهم و حساس کشور وضع موجود و تغییر وضع موجود است، تصریح کرد: اجازه ندهیم کسانی که بانی فساد، گرانی، بی بندوباری بی عدالتی هستند موجب تشویش اذهان عمومی شوند.

وی با بیان اینکه امروزه جای شاکی و طلبکار عوض شده است، بیان داشت: نباید رای احساسی جای رای تعلقی را بگیرد و فتنه‌های گذشته تکرار شود.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه دین، قرآن، مساجد، اهل بیت و هیئت‌های مذهبی سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: امروزه این سرمایه‌ها در جامعه مورد قبول است و باید از آن‌ها استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به سخنان بزرگان و سردار سلیمانی ما به خیمه معاویه نزدیک شده ایم، عنوان کرد: از لحاظ سیاسی، اجتماعی، بین‌المللی امروزه منطقه غرب آسیا در خاورمیانه قدرتمند است.

وی با اشاره به سخنان سردار سلامی مبنی بر اینکه تا پیروزی فاصله‌ای نداریم، به خیمه دشمن نزدیک هستیم، آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حین عقب‌نشینی این فتنه‌ها را به پا می‌کنند، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم پرچم امام حسین (ع) بر زمین بیفتد و همه انبیا الهی آرزوی برقراری حکومت و نظام اسلامی را داشتند که امروز این آرزو تحقق‌یافته و همه‌جا پرچم عاشورا در اهتزاز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به آیه ۱۲۵ سوره مبارکه نحل آیه (ادْعُ إِلَىٰ سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ. وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ ۚ. إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ ۖ. وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ/ (ای رسول ما خلق را) به حکمت (و برهان) و موعظه نیکو به راه خدایت دعوت کن و با بهترین طریق با اهل جدل مناظره کن (وظیفه تو بیش از این نیست) که البته خدای تو (عاقبت حال) کسانی را که از راه او گمراه شده و آنان را که هدایت یافته‌اند بهتر می‌داند.)، افزود:بر طبق این آیه ما باید با منطق و عدالت صحبت و رفتار کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور بیان کرد: ضعف‌های زیادی وجود دارد که این مربوط به مدیریت‌ها بوده و مربوط به حرکت عمومی نظام اسلامی نیست. ما هرجا یک مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم کار پیش رفته است و هر جا که مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی، و بی‌تحرکی داشتیم کار‌ها متوقف مانده یا انحراف پیدا کرده است؛ بنابراین باید مدیران پر انگیزه، کارآمد و پر تلاش باشند و اگر مدیریّت در بخش‌های مختلف کشور، متدیّن، انقلابی و کارآمد باشد همه‌ی مشکلات کشور حل خواهد شد.


حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه نباید رای عقلانی به رای احساسی تبدیل شود، گفت: رای باید بر اساس مشورت جمیع و معطوف به نتیجه و کارآمد باشد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ادامه داد: مداحان و شعرای اهل بیت از سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و آن‌ها در وضعیت کنونی کشور باید همراه نظام و پای کار باشند.

 
هیئات مذهبی جزو سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند

در ادامه این نشست فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این همایش لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه اولویت نخست مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح و شایسته است، بیان کرد: وظیفه ما گوش سپردن به فرمایشات و توصیه‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

وی در ادامه با بیان اینکه در جنگ آبادان و خرمشهر امام خمینی (ره) دستور شکست حصار دشمن را دادند، افزود: رزمندگان اسلام با خون و جان خود مقابل دشمن ایستادگی کردند و شهر خرمشهر و آبادان را آزاد کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رهبر و امام زمان حال است، اذعان کرد: اطاعت از فرمایشات و عمل به توصیه‌های ایشان از وظایف خطیر ما است.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ امروز شبیه جنگ خیبر و فتح مکه است، تصریح کرد: هر پیروزی تثبیت عملیات دارد و همه‌ی پیروزی‌ها با کمک مردم محقق می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه قرارگاه‌ها و پایگاه‌های شهرستان‌ها به صورت حضوری و مجازی فعال هستند، یادآور شد:هیئت ها، مداحان و روحانیون در هر زمان در صف مقدم مبارزه با فتنه‌ها بودنده اند.

وی با بیان اینکه به گفته‌ی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز روز جهاد است، بیان داشت:به فرمود: ه حضرت امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است بلکه وظیفه‌ای شرعی، اسلامی و الهی است که شکست در آن، شکست جمهوری اسلامی ایران است و حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات فرایض دینی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شرکت در انتخابات را هم حق و هم تکلیف شرعی میدانند اذعان کرد: طبق گفته ایشان آبروی جمهوری اسلامی ایران به انتخابات و حضور مردم پای صندوق‌های رای است.

 
جوامع غربی در صدد فتنه انگیزی در بین مسلمانان هستند

حاج، ولی اله کلامی؛ مداح و شاعر اهل بیت زنجانی با بیان اینکه امروزه جوامع غربی با ایجاد فتنه و ناامنی در صدد فتنه انگیزی میان مسلمانان هستند، اظهار داشت: دشمنان با فتنه جویی‌ها خواهان مانع از ظهور امام عصر حجت بن الحسن، دوازدهمین و آخرین امام شیعیان هستند.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) از کعبه ظهور و نماز را در بیت المقدس برپا خواهند کرد، بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمود: ه اند راه قدس از کربلا است و ذاکرین اهل بیت در صف مقدم این امر خطیر هستند.

کلامی با بیان اینکه در سال ۶۲ بیتی با مضمون روز قدس سروده ام (ای کسی که به دنبال قدس هستی، با ما به کربلا بیا راه بیت المقدس از آنجاست)، افزود: امروزه نیرو‌های امام زمان (عج) پشت در‌های بیت المقدس و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چشم به راه هوشیاری مردم و عمل به تکلیف هستند.

مداح و شاعر اهل بیت زنجانی با بیان اینکه شهدا، شهید سپهبد سلیمانی و ملت شریف ایران سربازان ولایت فقیه هستند، عنوان کرد:امیدوارم ملت قهرمان با حضور در انتخابات و انتخاب فردی انقلابی، جهادی، متدین دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کنند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار