خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

حضور پرشور در انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد

همدان-هادی سیاسی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارد، گفت: در کنار حضور حداکثری باید با انتخاب اصلح در سرنوشت کشور خود تأثیرگذار باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۷۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

حضور پرشور در انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذاردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی مختاری معین در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه مقاومت کوثر النبی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح اظهار داشت: پاکدستی و ساده زیستی و پرهیز از هر نوع اشرافی‌گری مهمترین شاخصه‌های دولت انقلابی است.

وی در ادامه به شاخصه‌های دولت انقلابی اشاره کرد و گفت: تبعیت از فرامین ولی فقیه و ایمان به نصرت الهی و تلاش هدفمنداز دیگر ویژگی‌های دولت انقلابی است.

این هادی سیاسی تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی برای ایجاد اشتغال و حل سایر مشکلات جوانان با مدیریت انقلابی و انگیزه انقلابی نیز از خصوصیات دولت انقلابی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارد، گفت: در کنار حضور حداکثری باید با انتخاب اصلح در سرنوشت کشور خود تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار